Lønadministration

Effektiv lønservice samlet under et

Kom et skridt foran med effektiv lønservice samlet under et

Det er vigtigt at have styr på alle de ledelsesmæssige dele af HR og personaleledelse. Men hvis lønnen, feriepengene og brugen af overenskomsterne ikke er korrekt og til tiden, mangler grundlaget for hele relationen mellem medarbejder og arbejdsplads.

Derfor har vi indgået et samarbejde med Dansk Løn Service, som er specialister i løn, ferielov og overenskomster og professionelt kan varetage opgaven for jer. De fungerer som jeres eksterne og dybt professionelle lønkontor, så du kan koncentrere dig om at drive kerneforretningen.

Sådan er hverdagen, når jeres lønadministration er outsourcet til Dansk Løn Service

  • En hverdag uden bekymring for om jeres lønbogholder er syg eller siger op. Og sikkerhed for, at lønnen bliver lavet korrekt og til tiden.
  • I slipper for at uddanne folk indenfor løn og brugen af systemer. 
  • I kan holde fokus på jeres kerneforretning, i stedet for at bruge tiden på nye overenskomster, ferielov og indberetninger.
  • I er ikke alene med lønnen men kan lægge det trygt i hænderne på Dansk Løn Service.

Dansk Løn Service er jeres professionelle lønpartner, der sikre jer tryghed, høj faglig kvalitet og korrekt løn til tiden. 

Hos Dansk Løn Service er de specialister i løn og ved, at der er masser af fordele ved at outsource lønadministration. Mens I passer jeres forretning, sørger de for, at jeres lønadministration fungerer præcist, som den skal.

Fordele ved outsourcing af lønadministration

  • faguddannede lønbogholdere
  • styr på sygedagpengerefusioner m.v
  • opdateret på det nyeste om skat, overenskomster, ferielov, regler m.v.
  • opdaterede it-systemer, som vedligeholdes og administreres af Dansk Løn Service
  • rapportering tilpasset ledelsen og økonomiafdelingen
  • specialisterne fra Dansk Løn Service står altid til rådighed for jeres ledelse, medarbejdere, samt myndigheder
  • alt det nødvendige indberettes til E-indkomst, feriepengeinfo, statistik osv.

Skræddersyede løsninger tilpasset jeres behov

Dansk Løn Service kender kundernes behov igennem mange års arbejde med salgs, service- og produktionsvirksomheder, både nationalt og internationalt.
Derfor ved de alt om lønbehandling, indberetninger og servicering af ledere og medarbejdere. Uanset hvilken type virksomhed I er, og hvilken overenskomst, medarbejderne er tilknyttet, tager de ansvar for, at lønnen håndteres effektivt og professionelt.

Fra A-Z –

der er taget vare på alt fra medarbejdernes kom/gå stemplinger til afsendelse af lønsedler

  • Tidsregistrering
  • Projekt- og produktstyring
  • Håndtering af fravær
  • Lønadministration
  • Personaleadministration

Ønsker I at effektivisere jeres lønadministration og skabe sikkerhed og tryghed for jer selv og medarbejderne om, at der bliver afregnet korrekt løn til tiden?

Nikolaj Elstrøm

Kontakt

Nikolaj Elstrøm

Dansk Løn Service

87 57 23 04

Kontakt Annemette

22 42 29 87

annemette@org-kons.dk

Annemettes LinkedIn